20 May 2009

Wellcome


Este destul de interesant cum a evoluat chestia asta cu blogg-uri-le.A ajuns sa devaina o adevarata manie.Bineinteles,nici eu nu puteam sta departe de aceasta metoda de comunicare/informare.Inca ma ocup cu acumularea de informatii in domeniul arhitecturii, avand inca 1 an si ceva pana sa fiu arhitect cu acte in regula.Pana atunci, imi pierd vremea inspirandu-ma si informandu-ma si incercand sa realizez lucruri frumoase.Prin blogg-ul asta, pe care eu il vad mai mult ca un loc de stocare de informatii, nu intentionez sa dau lectii de design .Vreau doar sa impartasesc lucruri care ne fac viata mai frumoasa.Atat.Si da,consider ca felul in care iti aranjezi si oranduiesti casa,este foarte strans legat de starea de spirit. Daca se va dovedi a fi un blogg folositor,atat pentru casa cat si pentru starea de spirit,cu atat mai bine.Mi-am atins scopul.
Asadar,nu imi mai ramane decat sa ma tin de treaba si sa scriu.Cat mai des.

No comments:

Post a Comment